Jako że jestem zdecydowany na zakup nowego iPada, w ostatnim czasie rozpytywałem w okolicznych sklepach o dostępność. Już wiem na pewno że nie kupię go w iSpocie. Z przekonania. Gdy zapytałem, czy spodziewają się dostawy w odpowiedzi usłyszałem - "Za trzy tygodnie proszę pytać".
Czy tak powinna brzmieć odpowiedź autoryzowanego dystrybutora? Kpina i lekceważenie klienta. Nawet gdyby były u nich dostępne, zaczekam i kupię u konkurencji. Wszystko wskazuje jednak, że mój iPad będzie na mnie czekał w piątek w jednym z zaprzyjaźnionych sklepów. Jeśli wszystko pójdzie z planem, spodziewajcie się mojej recenzji. Może jakieś video? Zrobię porównanie ze starszym egzemplarzem.
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńDo iSpotów nie ma co zaglądać. Lepiej sprowadzać z zagranicy. Wystarczy porównać ceny iphone 4s 16GB z iSpotu i Kanady.
OdpowiedzUsuńiSpot-> 3 099,00 zł
store.apple Kanada -> 649.00 $ = 2015 zł
:)
Dlaczego nie kupisz w oficjalnym, polskim Apple Online Store?
OdpowiedzUsuń