piątek, 23 marca 2012

Świat nie jest gotowy

Stało się. Nowy iPad na dobre zagościł u mnie. Zupełnie na luzie, bez kolejki kupiłem wersję WiFi 32GB. Kilka godzin "zabawy" to pewnie zbyt mało czasu by móc ocenić sprzęt ale wiem już jedno. Nowy iPad wyprzedza swój czas. Nie chodzi o jakieś rewolucyjne odkrycia czy technologie. Chodzi o zwykłe strony WWW. Świat nie jest gotowy na wyświetlacze o wysokiej gęstości w tabletach. Dlaczego? Pixeloza. Zdjęcia na stronach są zwyczajnie brzydkie. Niestety. Zresztą. Co tu dużo mówić. Sprawdziło się to, co jeszcze niedawno pisałem w jednym z komentarzy bodaj na komórkomanii. Niedostosowane aplikacje również brzydko wyglądają. Do czasu aż twórcy przygotują stosowne aktualizacje, będą mną skrajne emocje. Od euforii po rozczarowanie. Wszystko będzie zależeć, którą aplikację uruchomię. Minie sporo czasu nim wszystkie aplikacje będą wywoływały pozytywne emocje a strony będą wyglądały jak należy.

1 komentarz:

  1. Lestek, czy mógłbyś mi podać swojego e-maila?
    Ewentualnie odezwać się na mojego: jacoslav@gmail.com.

    Obecnie mam SGS2 i chce zmienić go na Iphone 4S 16gb (taka pojemność mi wystarczy).

    Chce się po prostu dowiedzieć kilku rzeczy o iOS.

    Pozdrawiam liczę na odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń